Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.contributor.authorЛитвинова, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorМінтій, Михайло Михайлович-
dc.date.accessioned2021-06-21T10:11:25Z-
dc.date.available2021-06-21T10:11:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСемеріков С. О. Впровадження курсу з розробки програмних засобів віртуальної та доповненої реальності для майбутніх викладачів STEM-дисциплін / Семеріков Сергій Олексійович, Литвинова Світлана Григорівна, Мінтій Михайло Михайлович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2020. – Вип. 57. – С. 55-63. – DOI : 10.31652/2412-1142-2020-57-55-67. – Режим доступу : https://vspu.net/sit/index.php/sit/issue/view/183uk_UA
dc.identifier.issn2412-1142-
dc.identifier.urihttps://vspu.net/sit/index.php/sit/issue/view/183-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3373-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вітчизняний досвід використання технології доповненої реальності в освітньому просторі. Проведено огляд засобів віртуальної і доповненої реальності з метою вибору найбільш придатних для розробки курсу та прийнято рішення про доцільність спільного використання середовища Unity для візуального проектування, середовища програмування Visual Studio (чи подібного) та платформ віртуальної (Google VR чи подібного) та доповненої (Vuforia чи подібного) реальності. Розроблено факультатив «Розробка програмних засобів віртуальної та доповненої реальності», що складається з таких модулів: 1. Розробка засобів віртуальної реальності: віртуальна реальність та ігрові рушії; фізичні взаємодії та камера; 3D-інтерфейс користувача та позиціонування; 3D-взаємодія з користувачем; навігація та введення у віртуальній реальності. 2. Розробка засобів доповненої реальності: налаштування засобів доповненої реальності в Unity 3D; розробка проєкту з геопозиціонуванням; розробка навчальних матеріалів за допомогою Vuforia; розробка для перспективних пристроїв. Наведено завдання (за тижнями навчання) та зразки їх виконання. Визначено, що вивчення курсу сприяє розвитку компетентностей у проектуванні і використанні інноваційних засобів навчання. Наведено результати опитування учасників курсу для отримання зворотнього зв’язку про враження від навчання за курсом. З’ясовано, що найцікавішим респонденти вважають або процес розробки, або результат розробки, або практичне застосування додатків. 65 % визначили, що хотіли б і далі продовжувати поліпшувати свої знання про AR. Тільки 9 % опитаних не будуть використовувати отримані знання у професійній діяльності, 52 % думають, що будуть, 17 % планують, і 22 % вже використовують. Респонденти визначили напрямки вдосконалення курсу: зменшення самостійної роботи, збільшення аудиторних занять, деталізація методичних рекомендації та збільшення кількості практичних завдань, пов’язаних зі STEM-дисциплінами. Дослідження триває, продовжується впровадження розробленого курсу та експериментальна перевірка його ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectSTEM-дисципліниuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.titleВпровадження курсу з розробки програмних засобів віртуальної та доповненої реальності для майбутніх викладачів STEM-дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailsemerikov@ccjourn...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SemerikovLytvynovaMintii.pdfстаття1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.