Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаітгареєв, Наіль Хабібзадінович-
dc.contributor.authorСаитгареев, Наиль Хабибзадинович-
dc.contributor.authorSaithareiev, Nail-
dc.contributor.authorШаповалова, Нонна Наіліївна-
dc.contributor.authorШаповалова, Нонна Наильевна-
dc.contributor.authorShapovalova, Nonna-
dc.contributor.authorРибальченко, Олена Геннадіївна-
dc.contributor.authorРибальченко, Елена Геннадиевна-
dc.contributor.authorRybalchenko, Olena-
dc.contributor.authorДоценко, Ірина Олексіївна-
dc.contributor.authorДоценко, Ирина Алексеевна-
dc.contributor.authorDotsenko, Iryna-
dc.contributor.authorБілашенко, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorБилашенко, Светлана Викторовна-
dc.contributor.authorBilashenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-06-09T11:26:06Z-
dc.date.available2021-06-09T11:26:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМодель індивідуалізації контролю якості знань у системах адаптивного тестування / Н. Х. Саітгареєв, Н. Н. Шаповалова, О. Г. Рибальченко та ін. // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2020. – Вип. 51. – С. 52–57. – DOI: 10.31721/2306-5451-2020-1-51-52-57. – Бібліогр.: с. 56–57.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451 (Print)-
dc.identifier.issn2519-2736 (Оnline)-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31721/2306-5451-2020-1-51-52-57-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3312-
dc.description.abstractМета роботи – розробити і теоретично обґрунтувати ефективність застосування системи контролю знань на основі технології адаптивного тестування, яка поєднує в собі специфіку професійно-педагогічної діяльності та моніторингу якості навчання і можливість самоконтролю студентів, розробити комплекс тестових завдань з дисципліни «Системи штучного інтелекту».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectадаптивне тестуванняuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихологічні типи особистостіuk_UA
dc.titleМодель індивідуалізації контролю якості знань у системах адаптивного тестуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.