Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, Артем Сергійович-
dc.contributor.authorКоломіц, Ганна Валеріївна-
dc.date.accessioned2019-12-19T07:50:38Z-
dc.date.available2019-12-19T07:50:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКузьменко А. С. Порівняння моделей тягового електроприводу змінного та постійного струму кар'єрного самоскиду / А. С. Кузьменко, Г. В. Коломіц // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2017. – Вип. 44. – С. 64-68. – Бібліогр.: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451 (Print)-
dc.identifier.issn2519-2736 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/316-
dc.description.abstractОдним з актуальних питань в гірництві є оптимальне використання існуючого обладнання та механізмів з мінімальними витратами на його ремонт та обслуговування. У статті наведено результати дослідження роботи моделі тягового електроприводу кар’єрного самоскиду з урахуванням характеру технологічної траси для виявлення можливого перегріву електроприводу та оптимізації роботи самоскиду або кар’єрної траси. Основною задачею при створенні моделі було виявити можливі перевантаження електроприводу самоскиду і як наслідок цього перегрів синхронного генератора або приводних двигунів при роботі на технологічній трасі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectкар’єрний самоскидuk_UA
dc.subjectелектроприводuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectтехнологічна трасаuk_UA
dc.titleПорівняння моделей тягового електроприводу змінного та постійного струму кар'єрного самоскидуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електромеханіки
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.