Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозакевич, Ігор Аркадійович-
dc.contributor.authorОсадчук, Юрій Григорович-
dc.contributor.authorАміров, Артем Лернікович-
dc.date.accessioned2019-12-18T13:58:30Z-
dc.date.available2019-12-18T13:58:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКозакевич І. А. Енергоефективні режими гальмування тягових асинхронних електроприводів / І. А. Козакевич, Ю. Г. Осадчук, А. Л. Аміров // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2017. – Вип. 45. – С. 122–127. – Бібліогр.: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451 (Print)-
dc.identifier.issn2519-2736 (Оnline)-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/310-
dc.description.abstractМетою даної роботи є дослідження питання формування сигналу завдання електромагнітного моменту системи векторного керування асинхронним двигуном з метою максимізації обсягу повернутої електроенергії до джерела при рекуперативному гальмуванні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectасинхронний двигунuk_UA
dc.subjectрекуперативне гальмуванняuk_UA
dc.subjectгальмівний моментuk_UA
dc.subjectенергоефективністьuk_UA
dc.titleЕнергоефективні режими гальмування тягових асинхронних електроприводівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електричної інженерії
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.