Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовгаль, Ігор В'ячеславович-
dc.contributor.authorДовгаль, Игорь Вячеславович-
dc.contributor.authorDovhal, Ihor-
dc.date.accessioned2020-07-09T08:29:01Z-
dc.date.available2020-07-09T08:29:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДовгаль І. В. Онлайн-маркетинг: інструментарій та відмінності / І. В. Довгаль // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Кривий Ріг, травень 2017 р.) : [тези доповідей]. – Кривий Ріг, 2017. – С. 56–58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2560-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectонлайн-маркетингuk_UA
dc.titleОнлайн-маркетинг: інструментарій та відмінностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Довгаль І. В. Онлайн-маркетинг інструментарій та відмінності.pdf256.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.