Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Лариса Анатоліївна-
dc.contributor.authorБондаренко, Лариса Анатольевна-
dc.contributor.authorBondarenko, Larysa-
dc.contributor.authorБондаренко, Є. Р.-
dc.date.accessioned2020-05-19T11:16:45Z-
dc.date.available2020-05-19T11:16:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБондаренко Л. А. Особливості маркетингових комунікацій домашніх кондитерських у соціальних мережах / Л. А. Бондаренко, Є. Р. Бондаренко // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (1–31 березня 2020 року). – Кривий Ріг, 2020. – С. 103–106. – Бібліогр.: с. 106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2414-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectSMM (Social Media Marketing)uk_UA
dc.subjectSMO (Social Media Optimization)uk_UA
dc.titleОсобливості маркетингових комунікацій домашніх кондитерських у соціальних мережахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів суб'єктів господарювання та інноваційного розвитку
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.