Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороленко, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorКороленко, Ольга Борисовна-
dc.contributor.authorKorolenko, Olha-
dc.contributor.authorКороль, А. С.-
dc.date.accessioned2020-05-18T10:54:28Z-
dc.date.available2020-05-18T10:54:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКороленко О. Б. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі / О. Б. Короленко, А. С. Король // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (1–31 березня 2020 року). – Кривий Ріг, 2020. – С. 83–85. – Бібліогр.: с. 85.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2399-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.titleБрендинг як маркетинговий інструмент у торгівліuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Короленко О. Б. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі.pdf372.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.