Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарава, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorВарава, Лариса Николаевна-
dc.contributor.authorVarava, Larysa-
dc.contributor.authorГолобородько, Б. Ю.-
dc.date.accessioned2020-03-27T08:49:57Z-
dc.date.available2020-03-27T08:49:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВарава Л. М. Обґрунтування необхідності проведення оцінки економічної ефективності маркетингових комунікацій підприємства / Л. М. Варава, Б. Ю. Голобородько // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : [тези]. – Кривий Ріг, 2018. – Т. 1. – С. 110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1969-
dc.description.abstractРозглянуто обгрунтування необхідності проведення оцінки економічної ефективності маркетингових комунікацій підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий центр ДВНЗ «КНУ»uk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпромислові підприємстваuk_UA
dc.titleОбґрунтування необхідності проведення оцінки економічної ефективності маркетингових комунікацій підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.