Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурило, Анатолій Михайлович-
dc.contributor.authorТурило, Анатолий Михайлович-
dc.contributor.authorTurylo, Anatolii-
dc.contributor.authorКапітула, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorКапитула, Сергей Васильевич-
dc.contributor.authorKapitula, Serhii-
dc.contributor.authorПатицька, О. В.-
dc.date.accessioned2020-01-29T13:00:47Z-
dc.date.available2020-01-29T13:00:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТурило А. М. Оцінка фінансової безпеки підприємства на засадах маркетингового інструментарію / А. М. Турило, С. В. Капітула, О. В. Патицька // Вісник Криворізького національного університету. – 2012. – Вип. 33. – С. 298–303. – Бібліогр.: с. 303.uk_UA
dc.identifier.issn2306–5451 (Print)-
dc.identifier.issn2519-2736 (Оnline)-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1524-
dc.description.abstractВисвітлено актуальність комплексної оцінки фінансової безпеки підприємств гірничо-металургійного комплексу в сьогоднішніх умовах світової фінансової кризи. Запропоновано методику якісної та кількісної оцінки фінансової безпеки підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectфінансова безпекаuk_UA
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk_UA
dc.titleОцінка фінансової безпеки підприємства на засадах маркетингового інструментаріюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів суб'єктів господарювання та інноваційного розвитку



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.