Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовиченко, Ірина Нікіфорівна-
dc.contributor.authorВатря, Олег Сергійович-
dc.date.accessioned2019-12-05T09:01:58Z-
dc.date.available2019-12-05T09:01:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВдовиченко І. Н. Аналіз додатку емуляції тривимірної сцени із використанням шейдерів та засобів OpenGL / І. Н. Вдовиченко, О. С. Ватря // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2019. – Вип. 48. – С. 154–159. – Бібліогр.: 10 назв. – DOI: 10.31721/2306-5451-2019-1-48-154-159.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5451(Print)-
dc.identifier.issn2519-2736(Online)-
dc.identifier.urihttp://doi.org/10.31721/2306-5451-2019-1-48-154-159-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/126-
dc.description.abstractУ статті представлено можливості додатку для моделювання тривимірної сцени із використанням потужностей шейдерів та OpenGL. Розглянуто призначення шейдерів. Відмічено, що OpenGL - це графічний стандарт в області комп'ютерної графіки. На даний момент він є одним з найпопулярніших графічних стандартів у всьому світі. Стаття характеризує OpenGL, як єдиний стандарт для розробки тривимірних додатків, що поєднує в собі такі якості як силу і в той же час простоту. Мультиплатформеність дозволяє легко переносити програмне забезпечення з однієї операційної системи в іншу. Активне використання тривимірної графіки в багатьох сферах наукової діяльності та промисловості є актуальною проблемою. Традиційно підтримка тривимірної графіки обмежувалася високопродуктивними комп'ютерами або спеціалізованими ігровими консолями, а її програмування вимагало застосування складних алгоритмів. Однак, завдяки зростанню продуктивності персональних комп'ютерів і розширенню можливостей браузерів стало можливим створення і відображення тривимірної графіки із застосуванням нових технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectшейдерuk_UA
dc.subjectтривимірні сцениuk_UA
dc.subjectграфічні об’єктиuk_UA
dc.subjectінтерфейсuk_UA
dc.subjectвідеоефектиuk_UA
dc.titleАналіз додатку емуляції тривимірної сцени із використанням шейдерів та засобів OpenGLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних систем та мереж
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.