Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/126
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вдовиченко, Ірина Нікіфорівна | - |
dc.contributor.author | Ватря, Олег Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T09:01:58Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T09:01:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Вдовиченко І. Н. Аналіз додатку емуляції тривимірної сцени із використанням шейдерів та засобів OpenGL / І. Н. Вдовиченко, О. С. Ватря // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2019. – Вип. 48. – С. 154–159. – Бібліогр.: 10 назв. – DOI: 10.31721/2306-5451-2019-1-48-154-159. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2306-5451(Print) | - |
dc.identifier.issn | 2519-2736(Online) | - |
dc.identifier.uri | http://doi.org/10.31721/2306-5451-2019-1-48-154-159 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/126 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено можливості додатку для моделювання тривимірної сцени із використанням потужностей шейдерів та OpenGL. Розглянуто призначення шейдерів. Відмічено, що OpenGL - це графічний стандарт в області комп'ютерної графіки. На даний момент він є одним з найпопулярніших графічних стандартів у всьому світі. Стаття характеризує OpenGL, як єдиний стандарт для розробки тривимірних додатків, що поєднує в собі такі якості як силу і в той же час простоту. Мультиплатформеність дозволяє легко переносити програмне забезпечення з однієї операційної системи в іншу. Активне використання тривимірної графіки в багатьох сферах наукової діяльності та промисловості є актуальною проблемою. Традиційно підтримка тривимірної графіки обмежувалася високопродуктивними комп'ютерами або спеціалізованими ігровими консолями, а її програмування вимагало застосування складних алгоритмів. Однак, завдяки зростанню продуктивності персональних комп'ютерів і розширенню можливостей браузерів стало можливим створення і відображення тривимірної графіки із застосуванням нових технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Криворізький національний університет" | uk_UA |
dc.subject | шейдер | uk_UA |
dc.subject | тривимірні сцени | uk_UA |
dc.subject | графічні об’єкти | uk_UA |
dc.subject | інтерфейс | uk_UA |
dc.subject | відеоефекти | uk_UA |
dc.title | Аналіз додатку емуляції тривимірної сцени із використанням шейдерів та засобів OpenGL | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних систем та мереж Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз додатку емуляції тривимірної сцени із використанням шейдерів та засобів OpenGL.pdf | 419.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.