Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксимов, Михайло Миколайович-
dc.contributor.authorФіліпп, Юлій Борисович-
dc.contributor.authorРибкін, Р. О.-
dc.date.accessioned2020-01-20T13:00:36Z-
dc.date.available2020-01-20T13:00:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМаксимов М. М. Формування еквівалентного струму асинхронного двигуна з модуляцією керуючої дії / М. М. Максимов, Ю. Б. Філіпп, Р. О. Рибкін // Гірничий вісник : науково-технічний збірник. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 99. – С. 107–111. – Бібліогр.: 13 назв.uk_UA
dc.identifier.issn2306-5443-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1047-
dc.description.abstractНа підставі того, що асинхронні двигуни з різних причин виходять з ладу (через перевантаження, несприятливі умови навколишнього середовища, низьку якість мережі живлення та ін.) було визначено необхідність проведення комплексу ремонтних робіт, в результаті яких двигун можна повторно експлуатували протягом тривалого часу. Визначено найбільш вразливе місце електричної машини під час проведення ремонтних робіт. На підставі відомих раніше публікацій, в яких зазначається можливості дослідження реальних характеристик відремонтованого двигуна, було проведено якісний аналіз із зазначенням існуючих недоліків, які були б максимально зменшені з використанням запропонованої системи. У результаті, запропоновано декілька варіантів зміни електромагнітної енергії обмоток двигуна, що дасть можливість навантажити його виключаючи можливість механічного впливу на вал. Дані обставини наочно обґрунтовуються наведеними формулами зміни частоти, напруги живлення та моменту. Для представлення режимів роботи електричної машини у повному циклі навантаження наведено графік штучної та природної механічних характеристик із зазначенням усіх робочих точок. Для доведення реальної працездатності запропонованої системи було проведено її моделювання з повним циклом навантаження та представлені результати у вигляді осцилограм фазових координат довільно обраного двигуна.Величина статичного навантаження обиралась згідно з умов дотримання номінального струму та не перевищення перевантажувальної здатності асинхронного двигуна. Оскільки, за мету роботи ставилось не лише створення універсальної моделі, а й економічно вигідної – було додатково визначено потужність, яка виділялась у вигляді втрат та побудовано її осцилограму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectасинхронний двигунuk_UA
dc.subjectчастотаuk_UA
dc.subjectформа напругиuk_UA
dc.subjectмодуляціяuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.subjectпотужністьuk_UA
dc.subjectсинхро- нна швидкістьuk_UA
dc.titleФормування еквівалентного струму асинхронного двигуна з модуляцією керуючої діїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра електричної інженерії
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.