Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/823
Назва: | Застосування об’єктно-орієнтованого програмування до викладання курсу чисельних методів |
Автори: | Семеріков, Сергій Олексійович |
Ключові слова: | об'єктно-орієнтоване програмування ООП чисельні методи курс чисельних методів математична бібліотека матрична ієрархія функціональна ієрархія |
Дата публікації: | 1999 |
Видавництво: | РВГ ІЦ КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Семеріков С.О. Застосування об’єктно-орієнтованого програмування до викладання курсу чисельних методів / Семеріков С. О. // Математика, її застосування та викладання : матеріали міжвузівської регіональної наукової конференції, присвяченої 70-річчю фізико-математичного факультету (24–25 вересня 1999 року, м. Кіровоград) / Упорядники : Вороний О. М., Філер З. Ю. – Кіровоград : РВГ ІЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 1999. – С. 134–137. |
Опис: | Існуючі зараз універсальні математичні бібліотеки є в основному результатом тривалої еволюції процедурного програмування і мають досить обмежені можливості для подальшого розвитку. Об’єктно-орієнтований підхід (ООП) забезпечує більш радикальні засоби для бажаної інтеграції і модифікації програмного забезпечення, зарекомендувавши себе ефективною технологією в системному і прикладному програмуванні. В зв'язку з цим певне наукове і практичне значення набуває дослідження можливостей застосування ООП до програмування задач обчислювального характеру, а також створення єдиного об’єктно-орієнтованого інструментального математичного середовища для підтримки курсу обчислювальної математики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/823 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
WASSEND.pdf | статья | 102.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.