Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-5 зі 5.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівліКороленко, Ольга Борисівна; Короленко, Ольга Борисовна; Korolenko, Olha; Король, А. С.
2017Маркетинг та менеджмент інвестиційно-інноваційних проектів у контексті стратегічного розвитку підприємствАфанасьєв, Євген Вікторович; Афанасьев, Евгений Викторович; Afanasiev, Yevhen; Афанасьєв, Ігор Євгенович; Афанасьев, Игорь Евгеньевич; Afanasiev, Ihor; Арутюнян, Артур Размікович
2021Особливості маркетингового просування інноваційних товарів за допомогою Інтернет-майданчикаТемченко, Ганна Володимирівна; Темченко, Анна Владимировна; Temchenko, Hanna; Гіроль, В. В.
2021Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингуТемченко, Ганна Володимирівна; Темченко, Анна Владимировна; Temchenko, Hanna; Мацур, Л. В.
2018Формування механізму управління конкурентоспроможністю продукції на основі маркетингової складовоїВарава, Лариса Миколаївна; Варава, Лариса Николаевна; Varava, Larysa; Бученкова, О. В.